לפתוח עסק
שיווק ופרסום

לפתוח עסק בלי הסיכונים

הרבה אנשים חולמים לפתוח עסק. או כמקור להכנסה ראשית או כהנסה נוספת. אחד החששות של רוב האנשים, הוא איך למזר את הסיכונים בפתיח העסק.

מחקר שוק

לפני שמחליטים לפתוח עסק עצמאי חשוב לעשות מחקר שוק. האם המוצר שאתם רוצים למכור נדרש, כמה מחפשים אותו, כמה יש מתחרים ומה אחוזי הרווח הצפויים. הרבה פעמים קורא שאנשים פותחים עסק והמוצר שלהם לא נדרש בשוק. או יש הרבה מתחרים ואז צריך להוריד מחירים. יש גם מקרים, שמוצר טוב, ואין הרבה תחרות, אבל אחוזי הרווח מאוד נמוכים. וזה גורם לכך, שעסק לא מצליח.

תכנית שיווקית

בשלב שני צריך לבנות תכנית שיווקית. בלי שיווק נכון אף אחד לא ידע שיש לכם מוצר מעולה. ושיווק זה הוצאות. כדי להקטין את ההוצאות חשוב לבנות תכנית שיווק מדויקת שמכילה מחקר ערוצי שיווק, תשלומים למדיות שונות, ניהול ואחזקת אתר אינטרנטי. החלק החשוב מבניית תכנית שיווקית הוא מחקר קהלי יעד. לכל קבוצה יש התנהגות שונה. יש כאלו שנמצאים יותר בפייסבוק, אחרים באינסטגרם, טיק טוק או בכלל לא נכנסים לרשתות. חלקם קונה דרך האינטרנט וחלקם מעדיפים לקנות בחנויות רגילות.

בניית חנות אינטרנטית

אין אדם לא היה רוצה להרוויח הרבה ולא לשלם. הרבה שואלים איך לפתוח חנות אינטרנטית בלי להוציא שקל מהכיס בתחילת דרכם. אחד ההוצאות המשמעותיות בפתיחת חנות אינטרנטית, הוא הקמת אתר. יש הרבה מערכות שמציאות אפשרות פתיחת חנות בתנאים שונים. חשוב לבחור חברה שאפשרת לא רק לבנות חנות לבד. חשוב לבחור חברה שתאפשר לכם לבנות חנות שתמכור בלי להוציא הרבה כסף לפרסום.

דרך נכונה לפתיחת העסק

אז מהי הדרך הנכונה בפתיחת עסק? יש הרבה יועצים ולא מעט המלצות. אם תעשו את השלבים האלו, תוכלו לפתוח את העסק במינימום הוצאות וסיכונים.

  1. מחקר שוק ומוצר
  2. בניית תכנית שיווקית
  3. בניית אפיון לחנות אינטרנטית
  4. בחירת חברה לניהול ושיווק של חנות

לפתוח עסק זה קל. אבל לפתוח עסק מניב שתוכלו ליהנות ממנו – זה אתגר לא פשוט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן