איך לשווק חנות אינטרנטית
שיווק ופרסום

איך לשווק חנות אינטרנטית

האם יש דרך מועדפת לשווק חנות אינטרנטית? חנות אינטרנטית ניתן ולמעשה רצוי לשווק בכמה וכמה דרכים במקביל. רבות מהדרכים הן שיטות דיגיטליות ומבוססות אופטימיזציה, אך גם שיטות וותיקות יכולות להביא ערך מוסף (כרטיסי ביקור למשל).

איך לשווק חנות אינטרנטית בגוגל

קידום באינטרנט הכרחי לצורך שיווק חנות אינטרנטית וקידום מסוג זה הולך ביחד עם SEO. ככלל, מדובר באוסף של דרכים שבעת ובעונה אחת מתאימים את עצמם לאלגוריתם של גוגל. שימוש במילות מפתח, מחקר מילים, בחירת כותרות, תיאור האתר ותיאורי הדפים וכיוצא בזה – הכל נועד להציג את האתר גבוה בתוך תוצאות החיפוש (האורגניות).

לקדם ולשווק חנות אינטרנטית בקמפיינים ממומנים

חשוב לא פחות לשווק חנות אינטרנטית על ידי שימוש בקמפיינים ממומנים. קמפיינים בגוגל, בפייסבוק ובפלטפורמות נוספות, נועדו להביא תוצאות מהירות בזמן קצר למדי. זו דרך שיווק לא זולה, אך היא טובה מאוד לקידום מבצעי השקה, קידום מוצרים ספציפיים ויצירת תזרים מהיר. היתרון בקמפיינים ממומנים – ניתן להפנות אותם לקהל יעד ממוקד ואפשר לבדוק יעילות בשיטות אנליטיקה מתקדמות.

לשווק חנות בעזרת עוקבים

דרך טובה מאוד לשווק חנות אינטרנטית נשענת על פעילות אורגנית (טבעית) ברשתות חברתיות. בהתאם לסוג החנות, מנהלים פעילות בפייסבוק או באינסטגרם, מקימים ערוץ יו טיוב וכדומה. לאחר צירוף עוקבים רבים, אפשר להשיג שיתופים ולעורר עניין בעזרת תכנים וויראליים. ברשתות חברתיות הפעילות הנכונה לא נתפסת כשיווקית נטו והגולשים נותנים בה אמון רב.

שיתופי פעולה מקוונים

ניתן לשתף פעולה עם אתרים נוספים, למשל על ידי הפניית לקוחות והוצאת קישורים. לדוגמא, חנות למכירת פרחים במשלוחים יכולה לשתף פעולה עם חנות להשכרת שמלות כלה. חשבו על שיתופי פעולה שיועילו לכם וגם יתנו ללקוחות ערך מוסף.

מיי ביזנס – שיווק עם מפות

אם מנהלים לצד החנות האינטרנטית גם עסק פיזי, אז לשווק את העסק בעזרת מפות זה רעיון מצוין. בין היתר, ניתן לעשות זאת על ידי צירוף האתר ל"גוגל מי ביזנס" או הצגת האתר בוויז. בדרכים הללו בעצם עוזרים ללקוחות לקבל עוד פרטים על החנות ולנווט אליה בצורה ישירה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן